Denkt u erover na om klant te worden?

Dan nodigen wij u graag uit voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Dit kan bij u of bij ons op kantoor. Dit gesprek verplicht u tot niets en geeft u en ons de mogelijkheid om elkaar vooraf goed te leren kennen. Over uw accountant moet u een goed gevoel hebben.  In een persoonlijk gesprek kunnen wij ons een beeld vormen van uw wensen en verwachtingen. Na akkoord leggen wij de afspraken met u vast in een opdrachtbevestiging.

Wilt u overstappen van accountant?

Dit is geen probleem. Dankzij onze jarenlange ervaring kunnen wij uw complete financiële administratie relatief eenvoudig overnemen. Uiteraard begeleiden wij het gehele overstapproces van uw huidige accountant naar Schuurmans & Rombauts Advies zodat u zich bezig kunt houden met wat voor u belangrijk is, namelijk ondernemen.

Krijgt u een vast contactpersoon binnen ons kantoor?

Ja u krijgt een vast contactpersoon toegewezen. Een vast contactpersoon is van a tot z op de hoogte van uw administratie. Jarenlange ervaring wijst uit dat dit voor u als klant het efficiënts werkt. Indien u geen prettig gevoel heeft bij uw aangewezen contactpersoon dan zullen wij u meteen een andere medewerker toewijzen. U moet een goed gevoel hebben.

Bent u verplicht om zich te legitimeren?

Ja u bent verplicht om zich te legitimeren bij ons op grond van de WWFT (de Wet ter voorkoming van Witwassen en financiering van Terrorisme).

Wat vinden wij belangrijk?

Voor onze organisatie zijn persoonlijke aandacht, toewijding en betrokkenheid belangrijke kernwaarden. Onze werkwijze is praktisch, resultaat- en oplossingsgericht.

Kunt u gewoon bij ons binnen wandelen?

Persoonlijk contact vinden we een basisvoorwaarde voor een prettige samenwerking en goed advies. Dat kan via mail, telefoon of een afspraak bij u of ons op kantoor. Wilt u langskomen? Dan kunt u het beste een afspraak maken. Heeft u overdag geen tijd? Vraag dan naar de mogelijkheden in het weekend of ’s avonds.

Zit u aan een contract met Schuurmans & Rombauts Advies vast?

Nee, hier zijn wij heel duidelijk in. Als de samenwerking niet meer naar wens verloopt dan kan deze op elk moment worden beëindigd.

Werken jullie met vaste prijzen?

Nee, wij werken met uurtarieven. Op basis van het kennismakingsgesprek zullen wij u een indicatie van de te besteden tijd en bijbehorende kosten doen toekomen.

Wat zijn SBA machtigingen?

Een registratie van een machtiging voor Serviceberichten Aanslag is voor digitale berichten over 1 klant over 1 soort belasting en 1 aangiftejaar. Bijvoorbeeld de inkomstenbelasting 2022. U beslist dus voor elke soort belasting en per aangiftejaar of u akkoord gaat met de registratie van uw machtiging. Vanaf de belastingaangifte van fiscaal jaar 2023 kunt u ons toestemming geven voor de registratie van uw machtiging voor alle toekomstige jaren. U kunt de machtiging op elk moment weer intrekken. Belastingconsulenten, zoals wij, kunnen gemachtigd worden om de aanslagen die er worden opgelegd ook te mogen inzien. Het is voor ons fijn om vast te kunnen stellen dat er een aanslag is opgelegd en of deze overeenkomt met de ingediende aangifte.

Kunt u als particulier ook van onze diensten gebruik maken?

Ja, u kunt als particulier ook gebruik maken van onze diensten. Vanuit onze brede kennis van en ervaring met administratieve en financiële vraagstukken staan wij dagelijks klaar voor zowel ondernemers als particulieren. U kunt om verschillende redenen een beroep doen op onze medewerkers. Zo kunnen twijfels over fiscale wet- en regelgeving rond privézaken een goed argument zijn om bij ons aan te kloppen. Daarnaast kunt u ons inschakelen voor praktische ondersteuning bij uw jaarlijks aangifte inkomstenbelasting en brengen we advies uit over vraagstukken die samenhangen met veranderingen in uw levensloop.

Zoekt u een persoonlijk oplossing?

Neem telefonisch contact op: 073 – 6565034